Sfera Agencja PR

PR Challenger

W ramach ogólnopolskiego programu Drogowskazy Kariery, organizowanego przez Niezależne Zrzeszenie Studentów, zapraszamy wszystkich studentów-pasjonatów PR-u i marketingu - na 3-dniowe warsztaty i wykłady poświęcone komunikacji. Program PR Challenger został opracowany, aby dostarczyć przyszłym adeptom branży komunikacji solidną porcję wiedzy od praktyków branży oraz okazję do sprawdzenia jej podczas warsztatów opracowywania strategii komunikacji z udziałem jednego z Klientów Agencji.

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona. Jeżeli chcesz zakwalifikować się do udziału w projekcie prześlij nam odpowiedzi na trzy pytania, które znajdziesz na dole strony.

PR Challenger 2014 - informacje o warsztatach

Termin warsztatów: 2-4.04.2014, godz. 16.00-19.00
Miejsce: Sfera Group, Al. Kasztanowa 3a, Wrocław
Dla kogo: Cykl warsztatów dla osób zainteresowanych komunikacją i marketingiem, studentów chcących rozwijać swoje umiejętności w praktyce
Ilość uczestników: 20 osób


PROGRAM PROJEKTU PR CHALLENGER 2014

Dzień 1 - 2.04.2014

MEDIA RELATIONS

Czy wszystko w mediach można kupić?
Co dają firmie dobre relacje z mediami?
Jak współpracować z dziennikarzami?
Jak komunikować, żeby zakomunikować?
Jaki powinien być dobry tekst użytkowy/informacja prasowa?
Czy zawsze musimy być kreatywni?

Dzień 2 - 3.04.2014

SOCIAL MEDIA

Czy każda firma powinna działać w mediach społecznościowych?
Co piszczy w social mediach?
Rury na Twitterze? Jogurt na Facebooku? A może makaron na Instagramie? Jak dopasować komunikację do produktu?
Blogosfera vs. firma – kiedy działać zachowawczo, a kiedy ekstremalnie.

Dzień 3 - 4.04.2014

STRATEGIA – STEP BY STEP

Jak wyprowadzić wózek przed szereg?
Oczekiwania klienta – jak je z niego wydobyć?
Czy każdy brief powinien wyglądać tak samo?
Co wchodzi w skład dobrej strategii?
Jak przejść od projektu do efektu?
Warsztat strategiczny: Zmierz się z nowym produktem pod okiem jego producenta

REKRUTACJA

Wyślij swoje CV oraz odpowiedzi na 3 pytania na adres rekrutacja@sfera-group.pl do 31.03.2014:
1. Wymyśl hasło reklamowe dla papieru toaletowego marki „Pimpuś”. Cechy produktu: ekologiczny, szary, tańszy od innych tego rodzaju produktów.
2. Udowodnij w kilku słowach, że nie jesteś żyrafą.
3. Dokończ porównania:

Piękny jak ………………………………………………………………………
Mądry jak ………………………………………………………………………
Okrutny jak ……………………………………………………………………
Ciekawszy niż …………………………………………………………………

Nie zwlekaj! Wyślij odpowiedzi już dzisiaj. Może czekamy właśnie na Ciebie!