Sfera Agencja PR

PR Challenger

W ramach ogólnopolskiego programu Drogowskazy Kariery, organizowanego przez Niezależne Zrzeszenie Studentów, w dniach 2-4 kwietnia 2014 zaprosiliśmy wszystkich studentów-pasjonatów PR-u i marketingu - na warsztaty i wykłady poświęcone komunikacji. Program PR Challenger został opracowany, aby dostarczyć przyszłym adeptom branży komunikacji solidną porcję wiedzy od praktyków branży oraz okazję do sprawdzenia jej podczas warsztatów opracowywania strategii komunikacji z udziałem jednego z Klientów Agencji.

Na wiosnę 2015 roku planujemy kolejną edycję projektu. Zainteresowanych studentów będziemy informować poprzez naszą stronę internetową i ogłoszenia na uczelniach.


PROGRAM PROJEKTU PR CHALLENGER 2014

Dzień 1 - 2.04.2014

MEDIA RELATIONS

Czy wszystko w mediach można kupić?
Co dają firmie dobre relacje z mediami?
Jak współpracować z dziennikarzami?
Jak komunikować, żeby zakomunikować?
Jaki powinien być dobry tekst użytkowy/informacja prasowa?
Czy zawsze musimy być kreatywni?

Dzień 2 - 3.04.2014

SOCIAL MEDIA

Czy każda firma powinna działać w mediach społecznościowych?
Co piszczy w social mediach?
Rury na Twitterze? Jogurt na Facebooku? A może makaron na Instagramie? Jak dopasować komunikację do produktu?
Blogosfera vs. firma – kiedy działać zachowawczo, a kiedy ekstremalnie.

Dzień 3 - 4.04.2014

STRATEGIA – STEP BY STEP

Jak wyprowadzić wózek przed szereg?
Oczekiwania klienta – jak je z niego wydobyć?
Czy każdy brief powinien wyglądać tak samo?
Co wchodzi w skład dobrej strategii?
Jak przejść od projektu do efektu?
Warsztat strategiczny: Zmierz się z nowym produktem pod okiem jego producenta